Inaczej.

lutego 16, 2011 8 Komentarze

Dzisiaj skończyłam 30 lat. Nie planowałam świętować, ale też nie planowałam spędzić ich w takim nastroju. Smutnym nastroju. Ale takie jest życie. Nie zawsze wszystko układa się po naszej myśli. Mój mąż, zanim sam skończył 30 lat, mówił że ważne jest to, co się osiągnęło do "trzydziestki". Mam nadzieję, że się myli i że dla mnie się dopiero moje osiągnięcia życiowe zaczynają :) Taką nadzieję mam i tego z całego serca sobie życzę :)


To ja i mała ja. A obok Natasza i mała ja. Trzydzieści lat? Życie, zwolnij trochę! ;)

8 komentarzy :

  1. Aniu, wszystkiego najpiękniejszego z okazji urodzin! Ja juz po i mam ciągle nadzieję i wierzę w to głęboko, że najlepsze jeszcze przede mną..., zatem i przed Tobą - czego Ci z całego serca życze!
    A jajka cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz dopiero życie się zaczyna, najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    No i pozwolę sobie nie zgodzić się z Twoim mężem bo przecież życie zaczyna się po 30-tce :p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, esencja życia dopiero przed Tobą. Sspełnienia marzeń i realizacji planów, tego Ci życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, teraz to się dopiero zacznie :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, wszystkiego najwspanialszego z okazji urodzin. mało zmartwień i dużo radości

    OdpowiedzUsuń
  7. Anus, jeszcze raz, wszystkiego najlepszego. A marzenia dopiero zaczynają się spełniać :) Całe mnóstwo osiągnięć przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń