Natasza.

sierpnia 13, 2011 3 Komentarze

Kiedy ktoś ogląda zdjęcia Nataszy zawsze pada stwierdzenie - "ale ona Ci świetnie pozuje". Jak bardzo jest ono nieprawdziwe wiem tylko ja :) Natasza to modelka niecierpliwa, uciekająca, która zawsze robi nie to, o co proszę. I nie chodzi o pozy, czy miny... Chodzi nawet o utrzymanie jej przez chwilę w miejscu...Natasza daje mi nie lada szkołę jak łapać chwile. Dosłownie chwile. Czasem na zdjęcia mam dziesięć sekund... Odliczanych :)

W momencie kiedy dostałam te piękne kwiaty urodził się w mojej głowie pomysł na zdjęcie. A reszta... Przy okazji :)


3 komentarze :

  1. Niecierpliwa czy nie, to i tak zdjęcia są świetne! WSZYSTKIE są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. mała spryciulka! Efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać tę Twoją niecierpliwą modelkę... Wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń