Malutka.

listopada 08, 2011 7 Komentarze

Tak na nią mówiłam. Od samego początku jak tylko dowiedziałam się, że będzie dziewczynką... Malutka. Dzisiaj moja Malutka skończyła trzy lata. I nadal zdarza mi się tak do niej mówić, chociaż wcale malutka nie jest. Mówi, że jest duża i głodna się robi od tego rośnięcia... Sto Lat, Malutka! Jesteś moim wielkim szczęściem.



Tak długo pisałam, że dzień zdążył się zmienić... Wczoraj moja Malutka skończyła trzy lata. Już nie dzisiaj. Wczoraj. Czas zdecydowanie za szybko pędzi.

7 komentarzy :

  1. Buziaki dla niej i dużo zdrówka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla przecudnej Malutkiej... o nie, nie już całkiem dużej Nataszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Nataszki! Jest tylko tydzień starsza od mojej M. :) Jak ten czas leci... pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń