Projekt.

marca 20, 2012 5 Komentarze

W lutym ruszył nowy projekt na forum Dziecko w Obiektywie. Polegał na robieniu jednego zdjęcia dziennie. Przez cały miesiąc. Miałam dołączyć do projektu na forum, ale... wymyśliłam sobie,  że mój projekt będzie nosił tytuł "Sen zimowy". A co za tym idzie robienie zdjęcia i wstawianie go tego samego dnia było wyzwaniem... dużym. Zwłaszcza jak się sypia mało i zdarza się, że usypianie Nataszy nie jest tylko usypianiem Nataszy ;) Miałam około pół godziny dziennie na zrobienie zdjęcia. Jeśli nie zasnęłam. Udało się.

Oto nasz projekt. Temat - sen zimowy.


5 komentarzy :

  1. Przepiękne zdjęcia :) Słodka mała, ja mam dwóch troszkę mniejszych łobuziaków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne. zapierają dech :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania, wciąż potrafisz zaskakiwać pięknem i delikatnością - o pomyśle nie wspomnę. Duże BRAWA

    OdpowiedzUsuń