Miłość.

listopada 06, 2012 6 Komentarze

"Kiedy decydujesz się na dziecko, zgadzasz się na to, że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem". K.Hadley
 
 
Nasza wspólna sesja była pełna uśmiechu i szaleństwa. Bo jak nie szaleć jak jest się najwspanialszą mamą na świecie? Sesja pełna chwil wzruszeń i długiego przytulania. Bo te rzeczy trzeba robić powoli... I kochać trzeba powoli, bo czas pędzi za szybko. Delektujmy się miłością! Mam nadzieję, że Wy też zobaczycie w tych zdjęciach ogrom miłości i zaufania. I przytulicie się. Bez spoglądania na zegarek.

 


6 komentarzy :

  1. Ależ cudnie :)
    Świetna sesja... a jakie podobieństwo :)
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, bardzo mnie ujęło trzecie zdjęcie, dzieć na plecach mamy szczęśliwy, a mama pełna miłości, troski, jakby chciała zatrzymać tę chwilę na zawsze, choć wie, że to niemożliwe... będą mieli wspaniałą pamiątkę :-) te zdjęcia to taki przypominacz milosci :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, dobrze wiesz że już od dawna się czaję... Do tej pory myślałam, że może przegapiłam czas gdy Miłosz był najbardziej fotogeniczny ;), że najfajniejsze sesje to albo z dziewczynkami, albo z małymi chłopcami. A tu proszę - urzekły mnie zdjęcia młodego dżentelmena i uroczej, kochającej mamy. Wspaniałe! Udało Ci się uchwycić radosną matczyną miłość; te zdjęcia są radośnie wzruszające :) BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzałam cały blog. Wszystkie zdjęcia są wyjątkowe, piękne ... Pięknie mi się zaczął dzień :)

    OdpowiedzUsuń