Oświadczyny.

listopada 16, 2012 6 Komentarze

Wszystko zaczęło się we wrześniu, kiedy na swoim profilu na Facebooku napisałam:

"Mam WIELKIE marzenie fotograficzne. Mam ich kilka, ale... Marzy mi się sfotografować... oświadczyny. Ale takie niespodziewane. Marzy mi się umówić na sesję z kimś, kto planuje taki krok ;) I w pełnej konspiracji, pod przykrywką sesji dla pary stworzyć niepowtarzalną pamiątkę. Uchwycić najpiękniejsze emocje. Kto chętny? Może znacie kogoś w dłuuuugim związku? Sesję wykonam na terenie Warszawy GRATIS. W innym mieście doliczę jedynie dojazd.

Pomożecie spełnić marzenie? Udostępniajcie, może ktoś z Waszych znajomych będzie miał ochotę skorzystać.

Panowie! To będzie piękna pamiątka!"

Dzień później dostałam wiadomość od Kamila. Bardzo się ucieszyłam, chociaż wiedziałam, że będzie to dla mnie ogromny stres. Nie myliłam się! :)

Ola dostała w prezencie urodzinowym od Kamila zaproszenie na sesję dla Par. Niczego się nie spodziewała. I to było cudowne! Udało się zatrzymać w kadrze najpiękniejsze emocje!!!

Brawa dla Kamila, który przez niemal dwa miesiące utrzymał wszystko w tajemnicy. Dla Przyjaciół, którzy z ukrycia podglądali naszą sesję i w odpowiednim momencie sprawili, że jedna róża którą mieliśmy na sesji zamieniła się w piękny bukiet. Dziękuję!

6 komentarzy :

  1. Zdjęcia cudne jak zwykle ... a moment piekny ....

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł i przepiękna realizacja marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, fantastyczny pomysł, który rewelacyjnie zrealizowałaś. Piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu - Piękne zdjęcia, super fantastyczny pomysł...
    Zrealizowałaś swoje marzenie a tym samym uwieczniłaś wyjątkową chwilę...

    PS.Marzenia zawsze się spełniają... i ja tego motta się trzymam - choć moje marzenie dotyczące fotografii jeszcze troszkę musi chyba poczekać :-(((

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jakie śliczne zdjecia :) Chłopak miał rewelacyjny pomysł
    Aż mi się przypomniał dzień zaręczyn ;) Mam taki sam pierścionek :) ;)
    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń