Rodzinnie.

listopada 11, 2012 5 Komentarze

W życiu czasem wszystko fajnie się układa i różne rzeczy prowadzą to... fantastycznych znajomych! Pamiętam jak Gosia wysłała mi maila z pytaniem czy może byłabym zainteresowana współpracą... Nie mogłam nie być! Gosia tworzy cudowne rzeczy, a jej albumy są najpiękniejszą oprawą sesji jaką kiedykolwiek mogłabym sobie wyobrazić. Propozycja współpracy przerodziła się w fantastyczną znajomość, okazało się że rozumiemy się niemal bez słów!

Sesja Gosi i jej rodziny odbyła się przy okazji mojego pobytu w Krakowie. Przy okazji wspólnej kawy. Przy okazji pysznej pizzy. Przy okazji rozmów o kolejnych twórczych wyzwaniach :)

Na zdjęciach już widać, widać, że niebawem rodzina się powiększy. Jeszcze wtedy nie wiadomo było czy chłopiec czy dziewczynka... Już wiadomo, że niebawem baby zdominują dom! Gratuluje z całego serca! :)


5 komentarzy :

  1. Radzę nawiązać wsapólprace z którąś z dobrych scrapbookerek, dziewczyny robią naprawdę śliczne albumy. To, co kleci kobieta z linka jest strasznie nieporadne, aż wstyd...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro, że wypowiadając takie opinie nie podpisujesz się nawet imieniem.
    Ja jestem zadowolona ze współpracy z Małgosią, moi klienci również. Taki komentarz pod zdjęciami z naszej sesji nigdy nie powinien się pojawić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj, ktoś się niegrzecznie zachował. Gosia robi przepiękne rzeczy...dla mnie cudne... A takie komentarze to chyba tylko przez zazdrość!

    A sesja wspaniała, bardzo dużo emocji na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja Gosi cudowna, pięknie uchwycone emocje, wszystko cudnie :) Pozdrawiam serdecznie :)
    A albumy Gosi to pełen profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. J ja też sadzę ,że albumy Gosi są wspaniałe a kogoś tu poniosły diabelskie emocje....a fe ....

    OdpowiedzUsuń