Rodzinnie.

lutego 19, 2013 4 Komentarze

To była wyjątkowa sesja. Rodzinna, domowa, w przepięknym wnętrzu... Powstało wiele pięknych kadrów, zatrzymanych chwil, cudownych momentów... Za każdym razem, kiedy wysyłam zdjęcia do wyboru czekam pełna obaw na maila zwrotnego. Wzruszyłam się czytając opinie Uli...

"Aniu stworzyłaś nam na tym spotkaniu przemiłą atmosferę  w efekcie czego  powstały przepiękne zdjęcia. Nie przepadam za „ustawianymi zdjęciami” i dlatego bardzo się obawiałam tej sesji. Jak pewnie zauważyłaś daleko nam do „modelowej rodziny”.. a Ty nas tak pięknie pokazałaś. Poza tym  moje obawy okazały się niesłuszne bo sesja była fantastyczną zabawą, miłym popołudniem przy kawie. Właściwie nie pamiętaliśmy o tym że robisz nam zdjęcia a mamy kolejną wspaniałą pamiątkę stworzoną przez Ciebie. Aniu bardzo dziękujemy za elastyczność, otwartość, poświęcony czas a przede wszystkim za pełną (już niedługo) życia ścianę w salonie, która zapełni się pięknymi zdjęciami.. i nasze mieszkanie będzie bardziej przyjazne. Poza tym bardzo mi się podoba sposób w jaki „pokazujesz” Hanię…"

Dziękuję!

 


4 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Usunęłam komentarz, ponieważ nie dotyczył on mojej pracy - zdjęć, ujęć, obróbki... Nie powinien się w ogóle w tym miejscu znaleźć. Mam nadzieję, że autor komentarza to rozumie. Pozdrawiam, a.

    OdpowiedzUsuń