Abumy.

marca 04, 2013 1 Komentarze

Albumy, które są oprawą moich sesji tworzy dla mnie Gosia - Albumy ręcznie robione. Pamiętam pierwszego maila jakiego dostałam od Gosi z pytaniem o współpracę... Od tego czasu napisałyśmy do siebie morze maili, wypiłyśmy kilka wspólnych kaw, przegadałyśmy niejedną noc. Zdecydowanie czyta mi w myślach. Czasem żartujemy, że powstała nowa linia albumów, bo przecież są... "takie moje".  Dzisiaj dostałam maila...

"Album jest przepiękny... w połączeniu ze zdjęciami tworzy fantastyczną całość, taką "elegancką". Ten album tak pięknie komponuje się z Twoimi zdjęciami :) Bardzo, bardzo dziękuję za to "dzieło sztuki". Obejrzeliśmy zdjęcia kilkanaście razy i z całą pewnością będziemy do nich wracali. 
Muszę przyznać że po pierwszej sesji... tej z pasowania Hani na Żłobkowicza zastanawiałam się czy album jest mi "potrzebny"... zamierzałam zrobić coś w rodzaju fotoalbumu drukowanego - bo tak pomyślałam, że pewnie byłoby to trwalszą opcją, zdjęcia na sztywnych stronach, na papierze foto itd...
i to dopiero byłaby głupota :) 
Ten album wymaga jakby większej uwagi, wymaga tego żeby usiąść spokojnie i przekładać strony... a nie szybko przekartkować. A to przecież o przywoływanie w spokoju wspomnień chodzi w zdjęciach
a nie o szybkie "rzucenie okiem". Dziękuję."

I to jest cała prawda o albumach...
Gosiu, dziękuję!



1 komentarz :