Aparat.

marca 18, 2014 11 Komentarze

Często dostaję maile z pytaniami jakim aparatem robię zdjęcia. Oczywiście to żadna tajemnica. Fotografuję Nikonem D700 i D800. Moje obiektywy to:
Nikkor 70-200 mm 2,8
Nikkor 50 mm 1,4
Nikkor macro 60 mm 2,8
Nikkor 85 mm 1,4
Sigma art 35 mm 1,4
i najmniej lubiany  Nikkor 24-70 2,8 ;) 
Czasami pytania brzmią - "jakim aparatem można zrobić takie fajne zdjęcia?". Zapewne każdym. Bo... to nie aparat robi zdjęcia. Tylko my. Aparat pomaga. Nie jest najważniejszy. Trzeba włożyć w to... trochę serca.

A aparat... najlepszy jest ten, który mamy przy sobie! Poniżej... Zdjęcia, które zrobiłam telefonem!  





11 komentarzy :

  1. i jak widać po Twoich zdjęciach, to nie aparat robi zdjęcia... on jest tylko narzędziem w naszych rękach... nawet telefonem można zrobić niesamowite zdjęcia... pozdrawiam...
    EvCiA

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, nie raz udało mi się złapać coś ciekawego za pomocą telefonu :) Aniu, świetny wpis właśnie miałam zapytać Cię jakim szkłem robisz plenery :) właśnie nie wiem na jaki zbierać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plenerowo uwielbiam 70-200 2,8.

      Usuń
    2. własnie o takim myślałam, ) Aniu, powiedz gdy robisz maksymalny zoom to nie ma poruszonych zdjęć ? bo właściwie tylko to mnie martwi, chociaż 85 / f 1,8 też mnie kusi ::)

      Usuń
    3. Nie ma poruszonych.
      A 85 również kusi ;)

      Usuń
  3. Patrząc na te zdjęcia, aż trudno uwierzyć, że są wykonane telefonem! Naprawdę masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu teraz posypią sie pytania jaki masz telefon ;) Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż wiedziałam, że pełna klatka, jednak byłam pewna, że Canon. Niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń