Warsztatowo.

9/20/2017 1 Komentarze

Czasami (jak zapewne większość fotografów) biorę udział w warsztatach fotograficznych. Uważam, że to doskonały sposób na rozwijanie swoich umiejętności, inspirowanie, wymianę doświadczeń, a dodatkowo można poprzebywać trochę w towarzystwie takich samych fotograficznych świrów! ;) Zawsze wybieram warsztaty z fotografami, których prace trafiają do mnie szczególnie, których chciałabym poznać i popodglądać podczas pracy... Tak samo było tym razem.

Dlaczego akurat "Zmysłowo o kobietach"? Zawsze podziwiałam zdjęcia Jarka za ich klimat, za umiejętność pracy z modelką, za ukazanie emocji tak naturalnych, że aż niemożliwe wydaje się, że zaistniały w obecności fotografa.

Warsztaty "Zmysłowo o kobietach" z Jarkiem Stępniem to czas fotograficznie inspirujący, z ogromną dawką praktyki. To warsztaty dla tych zaczynających przygodę z fotografią kobiecą, jak i tych którzy chcą doskonalić swój warsztat. Dla mnie były to Warsztaty wyjątkowe, bo właśnie na nich rozwinęła się moja miłość do portretów.

Zdecydowanie polecam, zwłaszcza że zbliża się kolejna edycja!

Warsztaty - Zmysłowo o kobietach
Prowadzący - Jarek Stępień KOBIECO
Pozuje - Monika Aleksandra Stańczuk
Makijaż - Dominika Modzelewska - Domi make-up artist


1 komentarz :

  1. Piękna sesja! Piękne efekty warsztatowej pracy! Życzę jeszcze większej energii i większej ilości czasu by móc brać udział w takich warsztatach :)
    Sama osobiście chciałabym wziąć udział w jakiś warsztatach, ale ciężko mi znaleźć coś konkretnego. Sama nie wiem czego chcę. Może kiedyś.. z pewnością po głowie chodzą mi kolejne warsztaty w Złodziejewie :)

    OdpowiedzUsuń