Fotoalbum.

11/08/2018 0 Komentarze

Nie lubię fotoalbumów ani fotoksiążek. Bardzo nie lubię. 
I zawsze tak zaczynałam każdą rozmowę z firmą, która oferowała mi wykonanie pokazowych albumów z prośbą o recenzję - mówiłam, że opinia będzie szczera. Nie oddzwaniali. Tym razem było inaczej. Nie prosili o recenzję, chcieli tylko mi pokazać co i jak robią... Oczywiście bardzo niechętnie podeszłam do tematu. Do tego stopnia, że składałam album w ostatniej chwili, o czwartej rano kończąc. Byłam z siebie okrutnie dumna (!!!) choć nadal byłam nastawiona sceptycznie, pomimo łatwości składania całości... Ale kiedy przyszło zamówienie... Przepadłam całkowicie! Jestem zachwycona. Wydrukiem, wyglądem produktu, dbałością o każdy szczegół. Dlatego postanowiłam napisać, pokazać i... włączyć do oferty cudowne fotoalbumy najlepszefoto.pl. 
Nie mogę się doczekać spotkań z parami, żeby móc je pokazywać.

Dla fotografa nie ma nic piękniejszego niż jego wydrukowane zdjęcia, a w takiej oprawie... nie umiem opisać emocji (!!!) Ciepło mi się na sercu zrobiło! Patrząc na te wszystkie emocje, na Was, wspominając... Wzruszyłam się!
Dziękuję, że wybieracie mnie jako swojego ślubnego fotografa, pomimo że nie tylko ślubami się zajmuję. To dla mnie ogromne wyróżnienie!

0 komentarze :