Cordeo.

3/01/2018 0 Komentarze

Czasem życie układa nam się niespodziewanie piękniej, niż możemy się tego spodziewać. Tak ułożyło się i mi, kiedy po dwudziestu latach przerwy postanowiłam wrócić do jazdy konnej. Po przejściach (które wyszły mi jak widać na dobre!) trafiłam do fantastycznej trenerki i jej absolutnie wyjątkowych koni. Mogłabym dużo pisać na temat Kasi, jej umiejętności i podejścia do koni i do nauki jazdy konnej, ale powiem tylko, że jest to właściwy człowiek na właściwym miejscu i nigdy nie spotkałam się z takim oddaniem, doświadczeniem i ogromem cierpliwości!
 
Na zdjęciach moje podpatrywanie koni i lekcji z Aleksandrą na Gandalfie.
 
Obie dziewczyny - Kasia i Aleksandra - uczą. Obie świetnie. Obie mają przepotwornie zajęte grafiki, ale... mogą mieć jeszcze bardziej zajęte. Polecam z całego serca. I stronę Kasi - Cordeo - też!

 



0 komentarze :